,

Chciałam zrobić mu loda, ale wciągnął kreskę a jego penis zniknął…

Zryte głowy to tylko jeden ze skutków ubocznych wciągania białych kresek! Mam 17-lat i poznałam fajnego chłopaka na imprezie. Jednak gdy zobaczyłam jego penisa doszło do mnie co z ludźmi robią narkotyki.

Jestem w prawdziwym szoku. Kamil ma 19-lat i od zawsze mi się podobał. W końcu na imprezie zaczęliśmy tańczyć i miałam wiele szczęścia ponieważ powiedział, że mu się też od zawsze podobałam. Poszliśmy w końcu do toalety, chwyciłam go za krocze i tam nic nie było! Sprawdzałam ze 3 razy! Byłam w szoku… Na początku wydawało mi się, że może być transwestytą. Jednak prawda była inna… Powiedział mi, że przed imprezą kolega poczęstował go amfetaminą!

Nie wiem jak opisać to co zobaczyłam. To była po prostu kreweta a nie penis

🍤🍤. Pracowałam ustami ponad godzinę i nic. Wydawało mi się, że jeszcze bardziej się skurczył. W końcu stwierdziłam, że jest zwykłym ćpunem i go zostawiłam… On powiedział mi, że tak prawdę jestem zwykła dziwką a jego penis by mnie zabił. Odradzam wszystkim tykania tego gówna bo sami widzicie co po tym się dzieje…

Ten post został stworzony przy użyciu naszego systemu dodawania virali! Stwórz swojego virala teraz!

loading...

Dodaj komentarz

avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Galgan
Galgan

W takich sytuacjach proponuje kamagre 100 i idzie jak burza

Galgan
Galgan

W takich sytuacjach proponuje kamagre 100 i idzie jak burza

ble ble
ble ble

Po pierwsze to niby sie skurcza ale jak juz stanie ciezko by opadl wiec watpie w to co tu piszą.. Po drugie nie bronie dragow ale pewnie to wał bo jak juz typowi by stanąl jej w ryju pewnie utknąl by w przelyku albo wykur##ił szczęke 🙂 pozdrowka dla weteranów

Kaśka
Kaśka

Dookładniie podpinam się pod twoj komentarz ..
.. My obydwoje od czasu do czasu cos jeb##my więc
Nie wiem co za małolata to pisała i co z gimba chciał dac jej do dzioba . Po pierwsze co się dzieje w PL na baletach między ludzmi to brak słow Patoologiiia sięga zenitu .

Speed

Haha racja , a poza tym dał by jej coś na rozruch 😉

HAHA

To teraz zamiast pierwszego pocałunku robi się loda? Ciekawe… 😀

Super lodzik
Super lodzik

hahahahahaahahahhaahahhahahahaha, Rozjebgałeś

Ludwik
Ludwik

Słabo robiła loda , mi po 3 gieta stanął

Patrikooo
Patrikooo

Zawsze po kreskach zeby zobaczyc kutasa to ;potrzebna jest lornetka ale po paru godzinkach jak schodzi to jak stanie to stol mozna rozjebac na pol kutasem, tak naprawde to by ja rozerwal jakby chcial typek, a lachy sie nie ssie mala na pierwszej bajerce, rozumiem pocalunek i w cipke ale odrazu ciagnac kapucyna eeeeee taaaaam … Narka

wpDiscuz