in

Firma farmaceutyczna fałszowała wyniki badań ludzi na raka!

Aby zwiększyć sprzedaż, firma wzięła pacjentów, którzy nie mieli raka i sprawili, że byli na niego chorzy!

Kiedy Insys Therapeutics uzyskał zgodę na sprzedaż leku u pacjentów z rakiem po ostrych bólach w 2012 r., Wkrótce odkrył problem: znalezienie wystarczającej liczby pacjentów z rakiem w celu użycia tego leku.

Producent narkotyków stosował taktykę, jak fałszowanie dokumentacji medycznych, wprowadzające w błąd firmy ubezpieczeniowe i dostarczanie lekarstw lekarskich w związku z firmą, zgodnie z federalnym oskarżeniem i prowadzonym przez Kongres Stanisławem Senatem Claire McCaskill, demokratą z Missouri.

Nowy raport opublikowany przez biuro McCaskill w środę zawiera zarzuty dotyczące tego, jak daleko firma poszła napędzać receptury opryskanej formy fentanylu, Subsys.

Ze względu na wysoki koszt związany z podsystemami, większość ubezpieczycieli nie zapłaci za to, jeśli nie została wcześniej zatwierdzona. Ten proces, prawdopodobnie znany każdemu, kto pobierał kosztowne leki, nazywany jest „wcześniejszym zezwoleniem”.

Według raportu senackiego Insys stworzył skomplikowaną żartowność – z pracownikami, które udawały, że są gabinetami lekarskimi – oszukiwanie firm ubezpieczeniowych w zatwierdzaniu tego leku.

Insys powiedział w oświadczeniu przekazanym CNN w środę, że nie zgadza się z „pewnymi cechami charakterystycznymi w raporcie pracowników wydanym dzisiaj”.

„Sprawozdanie dotyczy działalności byłych pracowników naszej firmy i spraw, które firma skierowała we własnym zakresie iw związku z dochodzeniami Departamentu Sprawiedliwości i prokuratorów generalnych”, powiedziała firma dodając, że „wzmocnienie naszego program zgodności był skoncentrowany przez ponad cztery lata „, a Insys” zainwestował znaczne środki w ustanowienie skutecznego programu zgodności „.

Sprawozdanie Senatu potwierdziło, że począwszy od 2014 r., Kiedy ktoś musiałby uzyskać zgodę na receptę Subsys, był to pracownik Insys, który wezwał ubezpieczyciela i jego podmioty powiązane do przekonania ich. Ubezpieczyciele myśleli, że rozmawiają z kimś, kto pracował dla prawdziwego lekarza chorego, a pracownicy Insysów mieli starannie spreparowany scenariusz, który miał celowo pozostawić to wrażenie – czytamy w raporcie.

Insys nawet poszedł tak daleko, aby ukryć swój wychodzący numer telefonu na ID dzwoniącego, tak że połączenia nie byłyby śledzone do firmy, raport powiedział. A jeśli ubezpieczyciel potrzebuje numeru telefonu do połączenia powrotnego, pracownicy firmy „podobno dostarczyli 1-800 numerów obsługiwanych przez innego przedstawiciela firmy Insys – zamiast informacji kontaktowych dla lekarza przepisującego receptę”, zgodnie z raportem McCaskill.

W trakcie takich rozmów zasadniczo zadawano pytanie: czy pacjent miał ostry ból wywołany rakiem, znany jako „przełomowy” ból? Rak był wymogiem wcześniejszej zgody na przepisywanie Subsys.

Insys zbliżył się do tego, odkrywając obliczone sposoby, aby jego pracownicy mieli wrażenie na telefonach, że odpowiedź brzmi tak, mieli raka, bez wyraźnego powiedzenia, według raportu.

Nagranie takiego wezwania, uzyskane przez badaczy McCaskill’a i opublikowane w środę, pokazuje pracowników Wordplaya Insys zaangażowanych.

Wezwanie to dotyczy kobiety z New Jersey, Sarah Fuller, która nie była chorą na raka, ale jej lekarz przepisał Subsys. Fuller zmarł w zeszłym roku przedawkowania Subsys, a władze stanowe później złożyły petycję, aby tymczasowo zawiesić jej prawo lekarskie .

Wezwanie pracownika Insysa zaczęła mówić, że „z” biurem lekarza Fullera, a następnie twierdziła, że „dzwoni do gabinetu lekarskiego”.”To przeklęta fałsz” – powiedział McCaskill w środę dziennikarzom. – Nie dzwoni z biura lekarskiego.Pracownik Insysa jest wtedy słyszany, sugerując, że kciukała dokumenty w firmie Fuller, starając się znaleźć diagnozę w dokumentacji medycznej.Nieomal upuszcza linię – brzmiąc tak, jakby czyta z dokumentacji pacjenta – że „Subsys” jest przeznaczona do radzenia sobie z przełomowym bólem raka, bez wyraźnego stwierdzenia, że Fuller ma raka. Pracownik Insysa mówi następnie przedstawicielowi ubezpieczeniowemu, że Fuller cierpi z powodu „bólu przebijającego” – pomijając słowo „rak”.Później w rozmowie inny przedstawiciel ubezpieczeniowy pyta, czy Subsy będą wykorzystywane do leczenia „przełomowego bólu raka czy nie”, a pracownik firmy Insys odpowiada najpierw, że „nie ma kodu dla przełomowego bólu raka”.Kiedy przedstawiciel firmy ubezpieczeniowej powtarza, że chce „upewnić się, że usłyszałem prawidłowo”, pracownik Insys mówi mu: „To za ból przełomowy, tak”, znowu pozostawiając raka raka.Prezes i dyrektor generalny firmy, Saeed Motahari, złożyli list do kongresowych detektywów z dnia 1 września, aby odpowiedzieć na sondę McCaskill.”Te błędy i działania nie wskazują na ludzi, którzy są obecnie zatrudnieni w Insys”, Motahari napisał, zgodnie z kopią listu otrzymanego przez CNN.Napisał, że Insys „w ciągu ostatnich kilku lat całkowicie przekształcił swoją bazę pracowników” i „aktywnie podejmował właściwe kroki w celu zapewnienia etyki standardów postępowania i zainteresowania pacjentów w centrum naszych decyzji biznesowych”.

Ten post został stworzony przy użyciu naszego systemu dodawania Virali Dodaj swojego Virala!

loading...
Komentarze

Podbij Virala!

1000 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zwyrodnialec, który zabił 19 letniego Piotrka złapany w Holandii!

Znalazł setki krzaków konopi w Warszawie. Dlaczego zadzwonił po strażników?