,

Mefedron dojedzie do Ciebie szybciej niż pizza. Zobacz jak wykręca ludzi!

Metafedron – to śmiertelnie niebezpieczny narkotyk o wiele silniejszy od amfetaminy! W Polsce popularny na dużych imprezach muzycznych, oraz knajpach. Jest niebezpieczny i coraz bardziej popularny! Nie namawiamy do jego spożycia! 

Zobacz galerie zdjęć i dowiedź się więcej o skutkach ubocznych tej substancji.

Zęby po tym narkotyku psują się bardzo szybko.
Zęby po tym narkotyku psują się bardzo szybko.
« 1 z 7 »

UWAGA! NIE NAMAWIAMY DO KUPOWANIA MEFEDRONU! POST MA ZA ZADANIE PRZESTRZEC MŁODYCH LUDZI PRZED STRASZNYMI KONSEKWENCJAMI ZAŻYWANIA TEGO NARKOTYKU!

Powoduje napady agresji i gniewu, odbiera kontrolę nad zachowaniami. Szczególnie niebezpieczny jest w połączeniu z alkoholem! A najgorsze jest to, że… jest całkowicie legalny i powszechnie stosowany! Kupiliśmy go na telefon. Diler przyjechał przed nasz biurowiec. Był na miejscu szybciej niż… dostawca pizzy! – informuje redaktor fakt.pl

źródło fakt24.pl

loading...

Dodaj komentarz

avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Mefistofeles
Mefistofeles

Mefedron legalny?

Diana

Meferdron nie ale 3mmc ktory dziala jak mefedron tak .

jan

bzdura…. 3mmc od lat jest nielegalny. legalne sa natomiast jego slabsze i ch…wsze analogi, ktore jednak nie maja podbicia do oryginału

Qwerty
Qwerty

Mefedron legalny? Od kiedy…..? Nie piszcie o czyms o czym nie macie pojecia

Konrad
Konrad

” zakup METAFEDRONU zajął nam nie więcej niż 1,5 minuty”.

sda

był legalny az 8lat temu ale juz nie jest 3mmc tez nie jest juz legalne ale sa inne zamieniki

BKR

5 zdj to skutki zazywania metaamfetaminy a nie mefy 😉

As

Wg Wikipedia

Polska: 25 sierpnia 2010 mefedron został zaklasyfikowany jako substancja psychotropowa grupy I-P i jest nielegalny (Dz. U. z 2010 r. Nr 143, poz. 962)[21].

wwabln
wwabln

To nie mefedron tylko 4CMC , podróbka mefy która też dobrze kopie , znajdujesz na internecie numer do typa dzwonisz i masz gieta za 80 zł z dowozem

allelulja
allelulja

wchodzisz na jakas strone typu demoon.co, predator-rc.nl i masz po 25/37 za g lub 100 za 10g jak maja promo ;] PACZKOMATY

NIE.TĘDY.DROGA
NIE.TĘDY.DROGA
Penalizacja tych substancji zdecydowanie pogarsza sytuację przeciętnych ich uzytkownikow. na miejsce każdej z nich po delegalizacji wejdzie kolejny substytut (nawet nie jeden, a około ośmiu), którego zażywanie może mieć jeszcze gorsze skutki niż w przypadku ich poprzednika, dlatego według mnie oryginalne, powszechnie znane narkotyki powinny być zalegalizowane bądź jakoś sprowadzone z powrotem na rynek w sposób umożliwiający organów władzy jakąkolwiek kontrolę nad tym. Ci którzy będą chcieli to zażywać i tak będą znajdować sposoby żeby to robic, a w ten sposób przynajmniej będą brać pewne i zbadane na przestrzeni lat substancje z którymi wiadomo jak walczyć. Delegalizacja oczywiście jest jak… Czytaj więcej »
Zulander
Zulander

„Nie znam się, to się wypowiem”… research na poziomie tvn’u…

Valdeq
Valdeq

Polska: 25 sierpnia 2010 mefedron został zaklasyfikowany jako substancja psychotropowa grupy I-P i jest nielegalny (Dz. U. z 2010 r. Nr 143, poz. 962)

rysiek
rysiek

to sa żarty i problemy ze zdrowiem po zarzywaniu amfetaminy sa wyssane z palca… jednak mefedron nie sporzywam bo czyscze nim klozet jak sie zapcha jest nie samowicie zracy… zażywam amfetaminę 6 lat praktycznie dzień w dzień nie wypadł mi ani jeden ząb nie mam problemow ze zdrowiem a jak bylem u lekarza to stwierdzil ze jestem zdrów jak ryba

Mt

KLAMIESZ JAK CYGAN i widac malo wiesz oprócz tego ze 6 lat cpasz to scierwo

Aga

6 lat… albo robią Cię w ch*ja dając Ci apap albo daje Ci góra 2 lata i będziesz chodził pokamlocony, że nawet nie będziesz wiedział na jakim świecie żyjesz

koleś
koleś

pierdo**nie. sam zazywalem okolo 15 lat scierwo i mam sie dobrze

re

rysiek zmień dostawcę i nie pier**** głupot, bo ćpasz ale chyba rzeżuchę z przemytu a nie amfe……więc nie staraj się zabłyszczeć a jak już chcesz błysnać to wsadź se ten głupi, pusty dzban do kontaktu to zapewne zabłyśniesz…ja pier**** co za pustak

DETOX

Ludzie, przestancie pie***lic ze bierzecie i NIC WAM NIE JEST.
Ja fete biore juz kolo 3 lat, MDMA prawie rok. Zaczynalem od kresek pare cm, a podczas imprez nie raz konczylo sie na kreskach nawet jak od palca wskazujacego do lokcia (glupota).
Obecnie detoks z powodu nadmiernych napadow lekowych, psychoz, spowolnionego myslenia.
Wraca co prawda wszystko do normy, ale jedno jest pewne.. detoks potrwa 4-5 miesiecy, albo sie nigdy nie skonczy.
Do czasu az nie „odplynales” na zejsciu przez duszenie sie blagajac o pomoc, nie wiesz co to mocny towar, ani co to zejscie ;>

re

szacun Detox życzę powodzenia

JOKER

Lepiej se piwko wypić, albo raz na jakiś czas kielicha

JKR

Aga

śmieci i tyle, gościu bierze od typa i pyta się „to do nosa czy gdzie” do dupy niech se wsadzi.
i w ogóle jaki diler spotyka się i sprzedaje osobie, której nie zna.
Wiadomo, że takie narkotyki to jedno wielkie gówno, ale jak już nagrywacie to róbcie to z sensem, bez ściemy.

Zolwik
Zolwik

Tylko tvn potrafi zrobic taki filmik dekonspiracyjny, mefedron na telefon haha, brawo wy

Narkomanka i Alkoholiczka, trzeźwa 9 miesięcy
Narkomanka i Alkoholiczka, trzeźwa 9 miesięcy

Przypomniały mi się czasy podstawówki jak dla szpanu paliłam, piłam czy zażywałam. Czytając niektóre komenty zobaczyłam jak bardzo jeszcze cierpicie. Kto wiecej wyćpa, szybciej dostanie towar, kto ile wydał, etc. I co dalej? Ten sam ból i pustka. I znów cza zażyć… brak poczucia własnej wartości, zagłuszyć emocje, bo rzeczywistość bombarduje…poczucie winy!!! Ludzie jest Wolność od tego syfu!!! Poczucie Własnej wartości płynące z serca w relacji z Siłą Wyższą, Bogiem jakkolwiek go pojmujemy!! Mitingi, terapia… Wolność od obsesji zażywania!!!

re

no przecież jak widze i slyszę takie tluki co to ze skrajności w skrajnośc popadają czyli z cpania , chlania w wiare „sila wyższa” itp to qrwa szlak mnie trafia mitingi? chujngi !!!!! siedzenie i sluchania pier….. trzeba samemu chcieć i koniec a jak się nie chce to ch,,, z tego będzie nic nie pomoże….

Jacek

Nie podaliście numeru telefonu do tej Pizzy.

LUkasixbalkon
LUkasixbalkon

Legalny?Co to za artykuł chyba z przed 4 lat

Tymoteusz
Tymoteusz

Ej weź ogarnij bo mi klientów straszysz takimi artykułami

Jołmen
Jołmen

Ja pie***le napad agresji i gniewu ku**a ludzie ! co to z bzdury nie żebym był zwolennikiem takich środków ale one tak nie działają !! bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura

wpDiscuz